ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

25 Şubat 2012 Cumartesi

NEMO VE TATLI GÜNLER...


Biricik balığımız Nemo ölünce İpekcik pek bir üzüldü.Aslında tekrar  balık almaya sıcak bakmıyordum ama ısrarlara dayanamadım.İpek Hanım onca balığın içinden öyle bir seçim yapmış ki hareketleri oldukça sevimli özellikle yem beklerken ve yerken çıkardığı sesler bizi epey güldürüyor.

Meyve salatasına gelince, aile katılım etkinliğinde ödevimizdi.Zaten çocuklarda meyve yemeyi alışkanlık haline getirmek için okulda da sık yapılan bir faaliyet.

Bu sefer biraz değişiklik olsun istedim.
Şantinin hazırlanmasından,kuplara bölünmesine kadar herşeyi hanımım söylediğim gibi yaptı.Ben sadece meyveleri dilimleyip en son üstüne jöleyi döktüm.

1 yorum:

Flame dedi ki...

Bizde de var balık hevesi.
Fanus ile başladı ama fanustakiler hep ölünce önce küçük bir akvaryuma 10 tane ciklet türü balık aldılar baba - oğul. Balıklar büyüyünce şimdi 80 litrelik daha büyük bir akvaryuma geçtiler. Sonrasını düşünemiyorum :P