ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

31 Aralık 2009 Perşembe

BİZDEN HABERLER VE YENİ BİR YIL...

Yeni iş temposu ile birlikte cici kızla geçirilen zaman kısıtlı.O anneannesi ve dedesiyle birlikte...
Artık düşüncelerini ve isteklerini daha iyi anlatabilmekte...
Tuvalet sorunu kalmadı diyebilirim.Yalnız istediğini yaptırmakta o kadar kararlı ki bir tek bu konuda zorlanıyorum.Mesela işe gitmeyelim diye araba anahtarlarını kaloriferin arkasına atmış bugün.Evdeki sabah telaşını atlattıktan sonra gerisi kolay...
Bazen kurduğu cümlelere,kullandığı kelimelere hayret ediyorum "bu çocuk bunu ne zaman öğrendi?" diyerek hayretler içinde kalıyorum...
Yeni favori yerimiz "at çiftliği":))Babası gibi atlara olan hayranlığı zirvelerde...
Aslında hep niyetlensemde burayı güncellemek pek mümkün olmuyor.Bizden haberler şimdilik bu kadar...
Yeni bir yılın başlangıcında herkese sağlık,mutluluk,başarı ,huzur ve ülkemiz için güzel yarınlar diliyorum...bebe

26 Kasım 2009 Perşembe

KURBAN BAYRAMINIZI KUTLUYORUZ...

Photobucket

Ailleniz ve sevdiklerinizle daha nice güzel bayramlara...

19 Kasım 2009 Perşembe

İYİ ÇOCUK YETİŞTİREBİLMEK...


"Çocuklarınızın iyi çocuklar olmasını istiyorsanız onlarla şu anda birlikte olduğunuzdan iki kat daha fazla zaman geçiriniz ve onlara şu anda harcadığınızın yarısı kadar para harcayınız..."

Abigail Van Buren

13 Kasım 2009 Cuma

CİCİ KIZIN TUVALET EĞİTİMİ…

Annemle telefonda konuşuyoruz…
“Bunun yöntemi bu şekilde mi annecim eminmisin? Söylese bile lazımlığa gidene kadar altını ıslatıyor.Evin her yeri çişlendi.” diyorum…
Bütün gün halı,koltuk silmekten ya da yıkamaktan başka bişey yapmıyorum…

Araştırmacı anneanne cici kızı uyutmadan hemen önce altını değiştirmemi uyanır uyanmaz bezi kontrol etmemi tembih ediyor.Çocuğun uyku esnasında tuvaletini tutup tutamadığının yani kaslarının bu eğitime hazır olup olmadığının bir testiymiş bu…
Birkaç defa gündüz saatlerinde deneme yapıyorum,görüyorum ki bizim kız henüz hazır değil…

Aslında birkaç ay önce annem başlamıştı,yaz tatiliydi oydu buydu derken yarım kaldı eğitimimiz,çok da sıkmak istemedik açıkçası nasıl olsa öğrenecek dedik…

Şimdi sıra bende ona anlatıyorum.Artık bez kullanmayacağımızı,onun abla olduğunu,bebeklikten çıktığını…
Evde hijyenin elden gitmesi sinirlerimi bozsa da kızamıyorum.Islanan eşofmanı ya da koltuğu göstererek neden böyle yaptığını soruyorum.Mahçup oluyor,utanıyor,konuyu değiştiriyor…
Zaman içinde ilerleme kaydettik şimdilik iyi gidiyor.Her tuvalet sonrası tebrik ve ödülleri kabul etmekte bıdığım… :)))
Artık gün içinde bez bağlamak yok.Sadece gece tedbir amaçlı bağlıyoruz.Bir süre sonra tamamen bırakmayı umuyoruz… bebe
foto.

20 Ekim 2009 Salı

CİCİ KIZIN OYUN HALISI…

Şimdiki çocuklar ne oyuna ne de oyuncağa doyuyor.Ben zamanın idealist anne adayı “gereksiz oyuncak almaya karşıyken” bir baktım evde oyuncakçı dükkanı açacak kadar oyuncak olmuş…Hatanın tamamı bende değil.Ailenin ilk torunu olunca anneanne,dede,teyze,baba derken iş büyümüş…
Ne zamandır bir şey almama gerek kalmıyordu ,ancak bu oyun halısını görünce gene dayanamadım…
Harf ve heceleme seçeneği için henüz erken.Biz kelimeler ,sayılar ve hayvan sesleri ile oynuyoruz.Müzik bölümünü seçtiğimizde sayılar nota moduna geçiyor. Harf ve sayı testi bölümü ise daha büyük çocuklar için tasarlanmış.Önce bulunması istenen harf ya da sayıyı söylüyor.Doğru cevap gelene kadar bekliyor.Yanlış seçenekte seni uyarıyor.Üç kalem pille çalışıyor.3-6 yaş aralığı için üretilen halının fiyatı 24lira…bebe

4 Ekim 2009 Pazar

NEYE NİYET,NEYE KISMET...

Teyzesi kızımın el izini çıkartıp çerçeveletmek istedi.Bunu da bir arkadaşında görmüş hemen internet üzerinden siparişi vermiş.Birkaç gün içinde kargo elimize ulaştı…Sevimli ve süslü bir kutu içinde gelen malzemeleri heyecanla açtık.3 adet çerçeve,alçı malzemesi,plastik kabı ve spatulası içindeydi.
Gelgelelim Türkiye’de pazarlamasını yapan firma kılavuzu Türkçeye çevirmemiş.Bu anlamda biraz zorlandık çünkü ağırlık ölçüleri bizden farklı olduğu için neyin neye tekabül ettiğini hesaplamamız

gerekti.Dedemiz harcı karıştırdı ve beklemeye başladık…
İşte tam o sırada harç o kadar çabuk dondu ki cici kızımın el izini çıkartamadık.Komik ama aynen böyle oldu…Neye niyet,neye kısmet hani yapmayı düşünenler olursa ,alçı bizim bildiğimiz alçıdan değil 2-3 dakika içinde donuyor bilginiz olsun… :)bebe

20 Eylül 2009 Pazar

BUGÜN BAYRAM... :)

Photobucket
Bayramınızı en içten dileklerimizle kutlarız...

19 Eylül 2009 Cumartesi

ELMA KURDU NAM NAM -JENERİK

Bir bilsen NamNam seni hergün nasıl da dört gözle bekliyoruz...Lütfen bize daha çok şarkı söyle,bizde böyle jenerikle idare etmiyelim. :))

7 Eylül 2009 Pazartesi

FIRÇALANMAYAN DİŞLER...

Bu hafta gündemimizde hep diş sağlığı ile ilgili konular vardı.Babamızın dolgusu düşünce diş hekimi arkadaşımdan randevu aldık…Laf arasında artık bizim bıdığında dişlerini fırçalama zamanının geldiğini ,anne baba olarak onu bilinçlendirmemiz gerektiğini anlattı sevgili dostum…
Eve döner dönmez ,ona daha önce aldığımız birbirinden sevimli fırçaları tekrar ortaya çıkarttık.Fakat dişlerini ne yaptıksa bir türlü fırçalatamadık…İstemedi !!!
Hafta içindeki bütün denemelerimiz maalesef sonuçsuz kaldı…

bebe

3 Eylül 2009 Perşembe

FANTEZİ BEBEK BEŞİKLERİ...

Doğuma sayılı günler kala evde bir telaş…”Acaba odası nasıl olucak ?” merak ediyorum.Ankara’da birçok mağazayı gezdim nedense daha da güzeli yok mudur? diye hep düşündüm.İçime sinmesi “evet” aradığım böyle bir şeydi demek istedim.
Özellikle Siteler’de çok güzel modeller bulduk.Hem de fiyatlar daha makuldü…
Ankara’da oturanlar için fikir olabilir düşüncesiyle adres ve modeller burada.Ben FM017’yi almıştım çok da memnun kaldım…
bebe

Bu anlatılmaz bir heyecan “o” daha gelmeden odasını incelemek,yerleştirmek, olur olmadık zamanda tekrar gidip bakmak… :) Bu duygunun, isteyen herkese nasip olmasını dilerim...
Bu arada yabancı sitelerden karşıma çıkan bu fantezi modelleride eklemek istedim.Fiyatları ve kullanışlığı tartışılır ama modeller alışılagelmişin dışında. :)foto1

foto2-3

foto4

foto5

foto6

2 Eylül 2009 Çarşamba

TEŞEKKÜR EDİYORUM...

Değerli blogdaşım “Bebek Büyütüyorum” yaratıcı blog ödülüne benide layık görmüş kendisine en içten teşekkürlerimi sunuyor sevgilerimi yolluyorum…
Bana ait 7 ilginç şey ;

· bilgisayarım bozuksa veya sular kesikse oldukça mutsuz bir kişiliğe sahip olurum.

· Fatura vb.ne varsa günü gününe öderim.
· En büyük fobilerimden biri,başkası tarafından yanlış anlaşılmak…
. Kata külli işler ve yalanın olduğu yer benim için bitmiş demektir.
· Biraz ağırkanlıyım,bir işi yapacağım zaman uzun uzun düşünür vakit
kaybederim.

· Hastalık derecesinde bilgisayar oyun cd koleksiyonuna sahibim…
· Hafızam güçlü olduğu için ayrıntıları kolay kolay unutmam…

Gelelim ödülü devretme bölümüne...Yaratıcı bulduğum blog sayısı 7’den fazla olduğu için ayrım yapamadım.Bende profilimde görüntülenen tüm dostlara bu ödülü gönderiyorum…

13 Ağustos 2009 Perşembe

BUGÜNLERDE...

Malum havalar çok sıcak.Dışarıya çıkış saatlerimizi akşam üstüne doğru ayarlıyoruz.Evde olduğumuz saatlerde ise cici kızım evde hep faliyet halinde...Odaları birer birer açarak çekmece ve dolaplarda neler olduğunu keşfetmekle meşgul…Ev çok kısa bir sürede tanınmaz hale geliyor bir yandan söylenerek topluyorum ,bir yandan da hoşuma gidiyor.
Oyalamak için ister istemez televizyona sarılıyorum…
Onun seçimleri belli Yumurcak Tv’de “ Caillou “ ve Nickeledeon’da “ Kaşif Dora”.Maalesef bizde uydu yok anneanneye gittiğinde Caillou (kayyu) izleme fırsatımız oluyor.Sabah ,öğleden sonra ve akşam yayınlanıyor ben bile hayranı oldum 4 yaşındaki Caillou (kayyu)’nun her bölümde birşeyler öğrenebilme şansı oluyor…Renkleri,nesneleri ya da arkadaşlığı… :) Kaşif Dora ise nesneleri tanıtıyor,tekrar ettiriyor bunun yanında İngilizce kelimeler öğretiyor henüz küçük belki öğrenemez ama sıkılmadan her bölümünü ilgiyle izliyor…

30 Temmuz 2009 Perşembe

CİCİ KIZIN OYUNCAKLARI...

Yok öyle fanatik değil,maç falan izlemez babamız ama Beşiktaşlıdır,bense ondan daha fanatik bir Galatasaray
İpekcik doğduğunda şöyle bir anlaşma yapmıştık.Çocuğu etkilemiyelim kendi takımını kendi seçsin kararı o versin diye…Şimdi alınan oyuncaklara bakıyorum bilinçli olmasa da ben kuralı bozuyorum… :)) hişttt çaktırma.

24 Haziran 2009 Çarşamba

HAYALGÜCÜ...

Kızımın hayalgücü 2 yaşa göre fena sayılmaz...:))

Akvaryuma bakan ipekböceği, annesine işaret ederek,

--bak anne,anne bak balıklar su içiyor !!!

Ali babanın bir çiftliği var şarkısını söylerken artık kendiside bir şeyler katıyor.:)

--Aliii babanınn bir çiftliği var.Çiftliğinde köpekbalığı var...  woawww !! woawww !! diye bağırır..

bu bölümün başka versiyonu...
--Aliii babanınn bir çiftliği var.Çiftliğinde köpekbalığı var...havv!! havv !! diye bağırır..

--Aliii babanınn bir çiftliği var.
Çiftliğinde arabası var...nınnnn !!! nınnnn !!! diye bağırır...

19 Mayıs 2009 Salı

BENİM ADAYIM... :)

Seneye Eurovision ‘a “GrupŞurup” gitsin diyenler ellerini kaldırsın…:))
Şarkı:Büyük-Küçük
Söz:GrupŞurup
Solist :Tarçın

10 Mayıs 2009 Pazar

İKİ ÖZEL GÜN BİR ARADA KUTLANIRSA …

İki yıl önce hamileliğimin son günlerine yaklaşmışken –hadi cici kızım anneler gününe yetiş !!! diye sana seslendiğimi hatırlıyorum…Zaman su gibi akıp geçti.Şimdi sokak kapısında hediyen ile beni bekliyorsun.Ne olduğunu tam anlayamasan da ,hatta bana alınan hediyeye bir ara kendine alınmış gibi davransan da bilki bana en güzel hediye zaten sensin canım yavrum…Doğum günün kutlu olsun.Allah nice güzel ömürler nasip etsin sana…

Veeee hayatımın diğer anlamı,her zorlukta bana kol kanat geren anneciğim,iyiki benim annem oldun.Allah seni başımızdan eksik etmesin.Şekerparen ve ben seni çokkkkk seviyoruz.Anneler gününü ,dolayısıyle senin gibi fedakar tüm annelerin ve anne adaylarının gününü kutluyorum…bebe

10 Nisan 2009 Cuma

İLKBAHARA HAZIRLIK ŞARKISI...

Tabi ki anlatmak istediğim çok şey var ancak bunları anlatmak için vakit yok.Kızım artık cümleler kurmaya başladı.Bu müthiş bir duygu...Her sabah kalkıp, hazırlanıp, doğru anneannemize gidiyoruz.Annecik'in aklı hiçbir yerde kalmıyor çünkü biliyor ki cici kızına kendinden daha iyi bakacak biri var.Anneannesi onun bir dediğini iki etmiyor, 24 saat emrine amadee...İşte her sabahki telaş arasında birde bu şarkı var hayatımızda ne yapıp yapıp kayıt ettim...Bence sözü ve müziği ile çok başarılı...

26 Şubat 2009 Perşembe

4 BOYUTLU ULTRASON GÖRÜNTÜSÜ...

Ben sadece anı kalmasını istedim…Üstelik cici kızımı öyle merak ediyordum ki ,daha önce ultrasona giren arkadaşlarımdan dinlemiştim.Her ne kadar doktorlar muayene sırasında 3 boyutluyu tercih etsede, Ankara’da bu görüntüyü kayıt edebileceğim yeri buldum ve 31.haftada çekim yapıldı.Doğumdan önce defalarca izledim kime benziyor diye o heyecanla…Bu klibide görüntüleri keserek hazırlamıştım… :))

25 Şubat 2009 Çarşamba

MUZLU SÜT...

Geçen gün rutin kontrolümüz için doktora gittik.Gerçi birazda ateşlendik,öksürüğümüz vardı bahane oldu.Yoksa 4-6 ay arası kontrole gelebilirsiniz dedi doktorumuz.Süt içmesi gerekiyormuş en az yarım litre…Ama cici kız pek süt sevmiyor.Anneannemizin bulduğu formüllerle içirmeye çalışıyoruz.Bu arada meyvede tüketmesi gerekiyor.Mesela meyve saatinde muzu eline verdiğimizde önce biraz ısırıp,geri kalanını elleriyle mıncıklamaya başlayınca elinden alıyoruz…Muz kemik gelişimi açısından önemli.İçinde B1, B2, C, A ve E vitaminlerini içeren muz, potasyum, demir, kalsiyum, fosfor, sodyum ve iyot bakımından zengin.Elma gibi, muz da ishale karşı iyi geliyor.
İşte bu süt ve meyve sorunu çözmek adına bulduğumuz formüllerden biri şöyle…
Bir adet dilimlediğimiz muzun içine ,üç-dört adet bebe bisküvisi ve yarım su bardağı sütü ilave ettikten sonra robotla eziyorum.Ama çok uzun süre değil unutmayın…Bebeğin yutabilme durumuna bağlı, malzemeleride gene göz kararı ayarlayabilirsiniz.Bence tadı süper…:)bebe

24 Şubat 2009 Salı

GrupŞurup---Temiz Olalım...


Ders niteliği taşıyan eşsiz sözleri ve harika müzikleri ile GrupŞurup- Temiz Olalım…
Solist.Tarçın

GÜNÜN SÖZÜ...

Bunu okuyunca hem çok güldüm hemde doğruluğunu kabul ettim…Evet aynen böyle çocuğunuzu giydirmek bir hayli efor sarfettiriyor insana.O nedenle önce onu hazırlıyorum daha sonra ben hazırlanıyorum.Anne ve baba olmaya hazırlanan çiftler için diyor ki
“Bir ahtapot ve bir torba alın. Ahtapotu torbanın içine, hiçbir kolu dışarıda kalmayacak şekilde yerleştirmeye çalışın.Sabah saatlerini bu egzersize ayırın.” :)))

*fotodaki bıdık bana ait değildir...

TELEFON DİTTİ…

Cici kızla haftasonu ilginç geçti…Artık yavaş yavaş konuşmaya ve bazı şeyleri anlamaya başladığı için ister istemez gülme krizlerine yakalanıyoruz.Boyuda sürekli uzamaya devam ettiği için istediği yere uzanıp (bknz foto) gözüne ne kestirdiyse onu alıyor.Nitekim şirket görüşmeleri için babasına verilen telefonu kaşla göz arasında almış ve öyle bir yere koymuş ki bul bulabilirsen.Haftasonu olduğu için telefon kapalı hani çaldıralımda yerini bulalım diyeceğim o da olmadı…Bir çocuk gibi düşünüp,acaba nereye saklamış olabilir demekten yorulduk.Bütün günümüz evin içinde telefonu aramakla geçti…Gülmeyin ama bulamadık…
Eşim şirketten ararlarsa –kızım telefonu oynamak için almış,saklamış mı diyeceğim şimdi diye söylendi durdu.Bir yandan da –babacım söyle telefon nerde diye sorduğunda aldığı cevap hep aynı oldu.—Telefon dittiiiii… :))bebe

11 Şubat 2009 Çarşamba

BİR SORUNUM VAR…

Karşılıklı deneyimlerimizi paylaşmak çok güzel.Ben elimden geldiğince tecrübelerimi anlatmaya çalışıyorum tabii dilimin döndüğü kadar…Ancak şimdi resmen çuvalladım…
Cici kızım aile fertlerine düşkün,gezmeyi eğlenmeyi çok seven bir çocuk.Arkadaşlığa önem veriyor.Pek paylaşmayı bilmesede çok girişken,bulunduğu ortama hemen ayak uyduruyor.Aslında misafiride çok seviyor.Ancak son zamanlarda evimize gelen kişilere karşı oldukça tedirgin.Hemen dudak büküp,ağlama moduna geçiyor.Elini sallayarak --Güle güle diyerek kibarca evden gitmesini istiyor…Hemen yanıma koşarak bacaklarıma sarılıyor ve uzunca bir süre ağlıyor…Neden böyle oldu anlamadım? Acaba bu normal mi? Birkaç yere baktım doktorlar çok da anormallik olmadığını aile fertlerini yabancılardan ayırmaya başladığını,bunun beyinsel gelişim süreci olduğundan bahsediyorlar.Tek korkum asosyal bir kişilik olması umarım korktuğum başıma gelmez.Bilmiyorum buna benzer bir durum yaşayan oldumu???

bebe

23 Ocak 2009 Cuma

PNÖMOKOK...

Bugün mü yarın mı? Olsun mu olmasın mı? diye düşünüp uzun araştırmalar yaptığımız Pnömokok aşısını nihayet bugün yaptırdık.Aslında doktorumuz uzun süre önce söylemişti.Ancak anneannemiz her çocuğa yapılan bir aşı olmayınca bayağa tereddüt etti.Birçok kişiye danıştık.Çoğunluk yaptırmamış.Ancak geçmişte yaptıran ve yaptırmayan ailelerin çocuklarına bakıp kıyasladığımızda yaptırmayanlar mesela iki kuzenim aynı zamanda doğum yaptılar çocukları şu an 4 yaşında ikiside kreşe gittikleri dönemde çok hastalandılar.Hatta bir tanesi bir ay hastanede tedavi gördü zatürreden …
Doktorumuz şöyle söyledi --Eğer dedi çocuğunuzu ileride kreşe göndermeyi düşünüyorsanız yaptırmakta yarar var.Toplu yerlerdeki hijyenik koşullar ve hava yolu ile geçebilecek hastalıklara karşı çocuk savunmasız olmasın.Pnömokok önemliymiş zatürreden başka ,menenjit,orta kulak iltihabı ve sinüzitten koruyacakmış çocuğu…
Cici kız 21.ayına girdi.Aşı takvimine göre bakıldığında 21.ayda bir , 23.ayda bir doz daha yapılacak…Haaa bu arada öğrendik ki 2009 yılından itibaren devlet bebeklere bu aşıyı yapma zorunluluğu getirmiş.Yani sağlık ocaklarında artık yapılacak…Aslında bir haylide maliyeti yüksek bu aşının bizimki büyüdüğü için devlet karşılamadı maalesef.Merak edenler için şu an ki fiyatı 115 ytl…Ama bizim için sevindirici olan devletin aşı programına girmiş olması dedim ya anneannemizin artık içi rahat…
Cici kıza gelince, benim kahraman kızım bu sefer çok ağladı.Hatta doktora kızdı.Ağlarken dudaklarından ---Adıdı adıdı !! diye dökülen kelimelere tabiki kıyamadım ama onun gelecekte sağlıklı bir birey olması için her şey…
Bknz.Pnömokok
bebe

14 Ocak 2009 Çarşamba

HOP HOP HOPLADIMMMM...

İşte bu da İpekböceğinin top on listesinde ilk sıralarda müthiş güzel bence... :))Birde bunları kayıt etmek için zamanı yakalabilmek oldukça güç...Bu konuda zorlandığımı itiraf ediyorum.Ama o herşeye değiyor...

13 Ocak 2009 Salı

MAKA PAKA...

Daha önce şu yazımda Gece Bahçesinden bahsetmiştim…Hala daha bu tutkumuz devam etmekte.Elimizde bir hayli kayıt oldu bu programla ilgili.Bütün karakterlerin ayrı özellikleri ve eşyaları var.İşte bunlardan MAKA –PAKA…
Bisikleti ve biriktirdiği taşları ile meşhur Maka-Paka dansı böyle…
Teyzemiz ilk gördüğünde --bu neeee? demişti.Belki komik gelebilir ama biz buna çok gülüyoruz…

Maka paka aka vaka mika maka muvvv…
Maka paka apa yaka ika aka uvvv…
Ham dam aga peng ing eng uvvv…
Maka paka aka vaka mika maka muvvv…

Valla ben bile ezberledim… :))bebe

DEMİR İLACI PROBLEMİ...

Doktorumuz en son kontrole gittiğimizde cici kıza demir ilacı ve vitamin takviyesi yapılması gerektiğini söylemişti.Beslenme yetersizliği gibi durumlarda çocuklarda görülebilecek kansızlığa karşı demir ve vitamin takviyesi yapılıyormuş.Zaten 4 aylıktı yanılmıyorsam demir ilacı sağlık ocağı tarafından bize verilmişti kullanmıştık…Ama o zaman bebekti pek anlamıyordu… Şimdi ne mümkün o kadar kötü bir tadı varki çocuk haklı neyin içine koyduysam anlıyor, içmiyor…Doktorda çok önemli olduğunu mutlaka alması gerektiğini söyledi.Şimdi gün içinde bu çok önemli demir ilacını alması için elimden geleni yapıyorum…

Konuyla ilgili bu yazı ilgimi çekti okumak isterseniz…
Çocuklarda Anemibebe

12 Ocak 2009 Pazartesi

ALİ...

Bu ailenin yeni ferdi Ali…Cici kızın yeni oyun arkadaşı.Nerdeyse boyu kızıma yakın taşıması biraz güç oluyor ama...Artık herşeyi Ali’yle birlikte yapıyoruz.Yemek yiyor,dans ediyor ona kitap okuyoruz.Bazen kızınca Ali’yi hırpalıyoruz ama genelde bebeğine iyi bakıyor kızım.
Bugün Ali’nin kıyafetlerinin çok kirlendiğini farkedince tişörtünü ve pantolonunu çamaşır makinasına attık.Dedim yaaa önce üç kişiydik şimdi dört kişi olduk…:))
Evdeki oyun faliyetlerine katılmaya çalışan Ali'nin hali...:)bebe

10 Ocak 2009 Cumartesi

KALİTELİ MÜZİK DEDİĞİN BÖYLE OLUR...

Trt'de yayınlanan "Benimle Oynarmısın?" programının vazgeçilmezi "Grup Şurup" ve onların harika parçalarından biri "Gündüz-Gece"... Cici kızımın top on listesinde bir numara... :)bebe

9 Ocak 2009 Cuma

OYUNCAK ALIRKEN...

Cici kızıma oyuncak alırken onu oyalamasının yanı sıra eğitici olmasına ve tabiki fiyatına bakıyorum…:) Gelişme döneminde oldukları için belli bir süre oynayacağı oyuncağa çok çok büyük paralar ödenmesine sıcak bakmıyorum esasında.Ama onun için gerçekten eğitici olacağına inanırsam alıyorum.Birde mümkün olduğunca tüylü oyuncakları tercih etmemeye çalışıyorum.Bunun yanında aksesuar ve oyuncakların çok yer kaplamamasına özen göstersemde ev çoktan bir kreş havasına bürünmüş durumda .Çünkü teyzemiz,anneannemiz,dedemiz ve de babamız sürekli hediyeler almakta İpekböceğine…
Geçenlerde
Tessell isimli firmanın yapmış olduğu bu aktivite paspaslarını gördüm.Toplandığında bir çantaya sığacak şekilde tasarlanmış.Yere serilip puzzle yapma imkanı sağlayan paspasları birleştirdiğinizde atlıkarınca oluyor.Eğer burada bulabilseydim hiç kaçırmaz alırdım heralde… bebe
Ayrıntı için :
Tessell