ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

11 Haziran 2008 Çarşamba

GECE BAHÇESİ...


MAKA PAKA

BBC 'nin teletabilerine rakip gene BBC yapımı hergün TRT'de 17.25 'de yayınlanan bu ilginç programın hastası benim cici kızım..Onunla birlikte izlerken bende bu küçük yaratıkların hayranı oldum.Gelgelelim bunların piyasada Cd'lerini bulamadım...TRT yetkilileri acaba lisansını aldıkları bu programın cd'lerini çıkartıcakmı çok merak ediyorum....Şayet çıkartıcaksa ilk alacak kişi ben olacağım herhalde..:)))

Upsy-DaisyHAAA--HUU'LAR

6 yorum:

Flame dedi ki...

Teletabileri ne çok izlerdik, cd'leri vardır hala. Benimki arık Power Ranger, spidermanleri izliyor !

ANNECİK dedi ki...

artık devir gece bahçesinin devri..upsy-daisy duuu...aka maka yaka yaka makapaka vss..

Esra dedi ki...

Merhaba,tesadufen rastladım blogunuza..Benim kızım da gece bahcesine bayılıyor.Cd lerini carrefour marketlerinde bulabilirsiniz,çeşit çeşit var.Ben aldım,haber vermek istedim
Sevgiler

ANNECİK dedi ki...

sevgili esra gerçekten çok teşekkür ederim hemen alıcamm.Bu işe en çok anneannemiz sevinecek...

Adsız dedi ki...

Aksi deyziyi .Çok seviyorum İyikide açmışım Kardeşim Çok sevindi Ve Gece bahçesini Çoq sevioruz

Adsız dedi ki...

bnm kardeşim çok seviyo
özelliklede makapakayı....:):):):D:D