ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

26 Şubat 2009 Perşembe

4 BOYUTLU ULTRASON GÖRÜNTÜSÜ...

Ben sadece anı kalmasını istedim…Üstelik cici kızımı öyle merak ediyordum ki ,daha önce ultrasona giren arkadaşlarımdan dinlemiştim.Her ne kadar doktorlar muayene sırasında 3 boyutluyu tercih etsede, Ankara’da bu görüntüyü kayıt edebileceğim yeri buldum ve 31.haftada çekim yapıldı.Doğumdan önce defalarca izledim kime benziyor diye o heyecanla…Bu klibide görüntüleri keserek hazırlamıştım… :))


11 yorum:

GeCe dedi ki...

gerçekten de oldukça görünüyormuş yüzü çok tatlı maşallah ancak kaç aylık hali bu bana oldukça büyük göründü

ANNECİK dedi ki...

Sanırım 8.ayın içindeydi...:)
hafta olarak hesaplanıyor hamilelikte 31.haftadaydı...

Adsız dedi ki...

iyi ki 4 boyutlu görüntüyü istemişsin.Ne güzel bir anı olmuş.Doktorum bana 4 boyutlu ultrasona gerek olmadığını söylemişti.Ben de yaptırmadım ama pişmanım :(

Cavill dedi ki...

çok güzel ya, buralarda yoktu Kıvanç ın zamanında, çok heveslenmiştim ama naparsın işte.

ANNECİK dedi ki...

Yok hayır değilim.bu cici kızıma hamileyken çekilmişti.merak eden olursa diye koydum bloğa...:)

şirinem dedi ki...

Ne kadar şanslısın harika bir anı hem bebişin için hemde senin için

Adsız dedi ki...

Bizede 4 boyutluya gerek olmadığı hatta zararlı olduğu söylenmişti,güzel bir hatıra.
Sevgiler.

Tugba dedi ki...

harika bişi bu :)

Adsız dedi ki...

ama yan tarafa bebeğimin gelmesine kaç gün kaldı yazmışsınız

ANNECİK dedi ki...

evet o bölümü görünce çok hoşuma gitti belki üzerini tıklayıp eklemek isteyen anne adayı olur diye koydum açıkçası...Öyle bişey olsa yazarım...:))teşekkürler ilgine.

Adsız dedi ki...

cok güzel gercekten