ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

2 Eylül 2009 Çarşamba

TEŞEKKÜR EDİYORUM...

Değerli blogdaşım “Bebek Büyütüyorum” yaratıcı blog ödülüne benide layık görmüş kendisine en içten teşekkürlerimi sunuyor sevgilerimi yolluyorum…
Bana ait 7 ilginç şey ;

· bilgisayarım bozuksa veya sular kesikse oldukça mutsuz bir kişiliğe sahip olurum.

· Fatura vb.ne varsa günü gününe öderim.
· En büyük fobilerimden biri,başkası tarafından yanlış anlaşılmak…
. Kata külli işler ve yalanın olduğu yer benim için bitmiş demektir.
· Biraz ağırkanlıyım,bir işi yapacağım zaman uzun uzun düşünür vakit
kaybederim.

· Hastalık derecesinde bilgisayar oyun cd koleksiyonuna sahibim…
· Hafızam güçlü olduğu için ayrıntıları kolay kolay unutmam…

Gelelim ödülü devretme bölümüne...Yaratıcı bulduğum blog sayısı 7’den fazla olduğu için ayrım yapamadım.Bende profilimde görüntülenen tüm dostlara bu ödülü gönderiyorum…

Hiç yorum yok: