ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

9 Ocak 2009 Cuma

OYUNCAK ALIRKEN...

Cici kızıma oyuncak alırken onu oyalamasının yanı sıra eğitici olmasına ve tabiki fiyatına bakıyorum…:) Gelişme döneminde oldukları için belli bir süre oynayacağı oyuncağa çok çok büyük paralar ödenmesine sıcak bakmıyorum esasında.Ama onun için gerçekten eğitici olacağına inanırsam alıyorum.Birde mümkün olduğunca tüylü oyuncakları tercih etmemeye çalışıyorum.Bunun yanında aksesuar ve oyuncakların çok yer kaplamamasına özen göstersemde ev çoktan bir kreş havasına bürünmüş durumda .Çünkü teyzemiz,anneannemiz,dedemiz ve de babamız sürekli hediyeler almakta İpekböceğine…
Geçenlerde
Tessell isimli firmanın yapmış olduğu bu aktivite paspaslarını gördüm.Toplandığında bir çantaya sığacak şekilde tasarlanmış.Yere serilip puzzle yapma imkanı sağlayan paspasları birleştirdiğinizde atlıkarınca oluyor.Eğer burada bulabilseydim hiç kaçırmaz alırdım heralde… bebe
Ayrıntı için :
Tessell


4 yorum:

Karen Hanim dedi ki...

Çok güzel söylediniz!

уαѕємiη dedi ki...

faydalı bilgiler bunlar teşekkürlerr :)

sevgilerr

Adsız dedi ki...

evet söylediklerin de çok haklısın biraz dikkatli olmkata fayda var.iyi hafta sonları

Cavill dedi ki...

oyuncak çoook önemli canım, çok haklısın...