ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

1 Şubat 2012 Çarşamba

ÇİÇEK KIZIM, SUÇİÇEĞİ OLDU.

Epeydir uğrayamadım buraya, pek çok fotoğraf, haberde birikti aslında.
İpekcik su çiçeği oldu.
Alerjik bir durum zannedip ilk etapta rahat davrandık.Banyo esnasında yaraların çoğaldığını görünce apar topar hastaneye gittik.Tahminim doğru çıktı.

Doktorumuz, ateş düşürücü,kaşıntı için bir şurup ve losyon yazdı.Su toplayan baloncukların patlamaması için bir hafta banyo yapmamasını tavsiye etti.Bu arada kaşıntıya karşı tırnaklarımızı kestik çünkü yaralar kaşınırsa deride iz kalma ihtimali oluyormuş.

İpekcik iki hafta okula gitmedi, anneannesiyle kaldı,iyice dinlendi.Bebeklikten aşılarını tam olduğu için ateşi hafifti,yaralarını hiç kaşımadı çok uslu durdu. :))

Dünde okula başladı,öğretmenini arkadaşlarını çok özlemiş.Karnesini de gecikmeli aldı ama olsun.Şimdi gayet iyi.İnşallah Kızamıkta böyle  geçer.Onda daha yüksek ateş görülüyormuş.

2 yorum:

Acqua dedi ki...

çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum. neyse ki hafif atlatmışsınız, çok ağır atlatanları görünce biz nasıl yapacağız diye endişeleniyorum. bizimkiler daha hiç geçirmedi.

sevgiler

Gamze Erkal :)

ANNECİK dedi ki...

Çok teşekkür ederim Gamze Hanım, aşı olanların daha rahat geçirdiğini duyuyorum inşallah zorlanmazsınız bende kızamıktan korkuyorum.