ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

5 Ekim 2013 Cumartesi

BUGÜNLERDE ÇOK HAMARATIZ. :)

Nereden aklına geldiyse İpekcik "ben turşu yapacağım" dedi. "Turşu nasıl yapılır anne??"


--Valla ,İpekcim ben hiç turşu kurmadım, bizde turşuları anneannen yaptığı için ölçüsünü bilmiyorum telefonla ara sor" dedim.



Teyzemiz de çeşit çeşit yapar, hem de görüntüsü modelli falan ilginç turşular yapar.Bir ordan,bir burdan derken ben hiç turşu kurmadım gerçekten.



Zaten mutfak konusunda öyle yeteneğim falanda yoktur.Neyse İpekcik ya anneanneden ya da teyzeden almış bir yetenek pek seviyor mutfak işlerini.




O akşam turşuya niyetlendi sonra kek ve kurabiyede karar kıldı.Yumurtaları kırdı,çırptı derken yeni aldığımız silikon kalıbımızda denemiş olduk.Ben yapışmamasını ümit ediyordum ama azıcıkta olsa çıkarırken kekimiz dağıldı. :/


Bu arada değişik şekillerde klasik un kurabiyesi denedik. :))


Kafesli Milföy böreği ise başka bir güne ait.
Görünümü bizi çok eğlendirdi,tadı hoşumuza gitti.
İç malzemesi değiştirilebilir.Biz kıymalı denedik.
Tarifini buradan aldık.

Hiç yorum yok: