ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

14 Ağustos 2012 Salı

Ben Neler Yapıyorum ??


Merhaba ben İpek,
Tatilim tüm hızıyla devam ediyor.
Hala İzmir'deyim ve dönmeye niyetim yok.
Pek çok resim çekildim ancak tembel annem siteme bunları geç ekliyor.
Evet artık bir blogum olduğunu biliyorum.
Zaman zaman girip resimlerime bakıyorum ancak okuma-yazmayı henüz bilmediğim için yerime annem yazmaya devam ediyor.
Kendi başıma alışveriş yapmaya başladım.
Yukarıdaki hello kityy kolyeyi kendim aldım mesela...


Annem gibi hayvanları çok seviyorum.
Onları canını acıtmadan dikkatlice seviyorum.

Geçen gün kendime kitaplar aldım.
Bir Karınca Nasıl Yaşar? Dinazor Çağı ve Dünyada Neler Olur ?

bol bol oyun oynuyorum, parklarda eğleniyorum.


Ve spor...
Her fırsatta yapıyorum.
Annem kilo almamı istemiyor, kilo alınınca vermek çok zor diyor.

Hiç yorum yok: