ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

30 Mayıs 2012 Çarşamba

İlkokul İçin 5 Buçuk Çok Erken İmza Kampanyası

Bilmiyorum haberi olmayan var mı? 
Begüm Doğantan'ın katkılarıyla  bir imza kampanyası başlatıldı ve çok kısa sürede büyük ilgi gördü.Ben imza attığımda sayı 240'lardaydı, şimdi bakıyorum rakam 10.000'lere doğru ilerliyor.


Gerekli imza 5000 olarak belirlenmişti ki rakam çoktan iki katına ulaştı.
Sonucu ne olursa olsun  bu rakamları görmek beni mutlu etti.
Evet tedirgin annelerden biriyim,kızım ay farkı ile bu sene ilkokula başlamayacak ama çocuklar hepimizin,nasılsa benimki başlamıyor deyip kayıtsız kalamadım.


Kreşte zaman zaman derslerine katılım gösterdiğim için ve de geçmişte ki üç yıllık öğretmenlik tecrübeme dayanarak çocukların neleri yapıp neleri yapamayacağı konusunda fikirlerim var.


Herşey bir yana mesela benim çocuğum, henüz tuvalet hijyenini sağlayabilecek bilinçte değil.Hala  daha öğle uykusuna yatan bir çocuk.Bak bu senin beslenmen bunu açıp şu saatte yiyeceksin desen yiyemez.Kantinden alışveriş etmesini para üstü vermesini-almasını bilmez.Sınıfta uzun süre tek düze oturamaz gibi...


Neyse lafı uzatmak  istemiyorum.
Kampanya 9 Haziran 2012'ye kadar devam edecek.Sizde katılım göstermek isterseniz  İlkokul için 5 Buçuk Çok Erken 'i tıklayabilirsiniz.

son olarak eklemek istediğim bir husus e-mail adresinize gönderilen linki onaylamanız gerekiyor. Gelen mesaj Spam kutusuna düşebiliyor, buna dikkat edelim.

1 yorum:

Bak Bu Harika dedi ki...

destekliyorum. Bende beklerim www.bakbuharika.blogspot.com