ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

16 Mayıs 2012 Çarşamba

İlk Defa Bir Bebek Bezi Markası Deneyimli Annelere Seslendi!

Anneler tabii ki bebekleri için hep en iyisini ister. Söz konusu bebek bezi olunca da en fazla dikkat ettikleri nokta minik kuzucuklarını konforlu ve kuru tutacak bir bezdir. Yapılan araştırmalarda da sonuç değişmedi. Tüm bunları dikkate alan Canbebe, daha gelişmiş bir ürünü piyasaya sürdü, yeni Canbebe ComfortDry.



Senelerdir özellikle uygun fiyatlarıyla dikkat çeken Canbebe, ComfortDry’la da yine rakiplerinden daha hesaplı. Üstelik bu kez annelerin başka isteklerine de kulak veriyor. Bu konuda belirlediği hedef kitle ise deneyimli anneler...


Araştırmalarda Canbebe’yi özellikle deneyimli annelerin tercih ettiği sonucu çıktı. Bunun sebebi de annelerin deneyim kazandıkça aynı kalitedeki bir beze daha fazla para vermeyi gereksiz bulmaları. Bu yüzden yine hesaplı olmayı tercih eden Canbebe ayrıca ComfortDry’la emiciliğini artırarak bebeklerin pişik sorununu çözmeye odaklandı. Bebekleri daha rahat ettirmek için de topaklanmayı önleyen özel bir doku kullandı. Bu sayede bebekler eskisinden daha rahat ve daha mutlu. E tabi onları gülücükler saçarken gören anneleri de...




ComfortDry için seçilen slogan ise oldukça anlamlı: “Deneyimli Annelerin Akıllı Seçimi”


Bir bumads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok: