ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

31 Mart 2010 Çarşamba

PAMUK PRENSES... :))


Akşam iş çıkışı İpekböceğini anneannesinden aldım...

"Bugün uzun uyudu,meyvesini yemedi akşam mutlaka yedir" dedi annem. Eve gelmişiz,cicikız teyzesinin hediyesi pamuk prenses kostümünü giymiş evde dolanıyor...

"Ben pamuk prensesim !! Ben pamuk prensesim !! bak anne ben pamuk prenses oldummmm".

Kafam dalgın,işleri yetiştirip bir an önce dinlenmek istiyorum.

"Hadi annecim,gel meyve saati bak elma soydum sana "diye seslendim.İpekböceği hemen cevap verdi.

"Hayırrrr ben o elmayı yemem,o elma zehirliii..."

Hıııı ????

(Bu çocuk daha üç yaşına girmedi.Nasılda masal dünyasına kaptırmış kendini?)bebe

3 yorum:

gençbiranne dedi ki...

ama annesi tam pamukprenses olmuşken seninde elma soyman hiç oldu mu şimdi:))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Çok bilmiş bunlar çok. Prensesimizde pek bi güzel olmuş

Flame dedi ki...

çokkk tatlı olmuşşşş maşallahhhhh..