ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

3 Kasım 2007 Cumartesi

HAMİLELİK SERÜVENİ...

Vakti geldi diyerek aldığım gebelik testi sonucunu evde heyecanla açtım.Kafam karma karışık duygularla doluyken neticeyi pozitif görmem beni oldukça heyecanlandırdı....Fakat daha önce düşükle sonuçlanan hamileliğimi öğrendiğim zamanki kadar panik olmadım.Çünkü herkes bişi olmak istiyordu alemizde…Artık babam dede, annem anneanne,kardeşim teyze olucaktı.En önemlisi ben anne ,eşimde baba olucaktık…Bu sefer ilk haberi anneme verdiğimde telefonda sevinçten uçtu yinede “ dur bakalım” demekten kendini alamadı.
Daha sonra hazırlanıp işyerine gittim eşime bu haberi verirken tepkisini merak ederek…7 sene sonra artık ailemize yeni bir fert katılacak neler yaşayacağımı düşünmeden edemiyorum.Eşim tam toplantıya girecekken “sana söylemem gereken bişi var müsait olunca görüşelim “ dedim. O da merak etmiş olucakki 3- 4 dk sonra beni aşağıya çağırdı.”hayırdır ne oldu ?” ?????????????? söyledim….

O an ne düşündüğünü , ne hissettiğini ömrüm boyunca merak edeceğim …
Babam ilk duyduğunda “yaaaaa” diyerek heyecanlanmış.Kardeşim ise işyerinde “yaşasın teyze oluyorum “ diye bağırmış.
Herzaman olduğu gibi hayatı akışına bıraktım planlar yapmadan sadece biraz gergindim…Bazı anlar vardır ölene dek unutulmaz.Benim hamilelik serüvenim işte böyle başladı.:))))))

1 yorum:

renklipastalar dedi ki...

Nedense okurken çok etkilendim. Gözlerim doldu, kendi hamileliğimi düşündüm belki de. Maalesef bukadar güzel anılarım olmadı benim. Herşeye rağmen dünya tatlısı ikiz çocuk dünyaya getirdim. Bir kız, bir oğlan. Onlar benim herşeyim. Gerçekten de herkezin hamileliği kendine özel. Hamileliğin nasıl sonuçlandı bilmiyorum. Diğer yazılarını okumaya vaktim yok şuanda ama inşllh herşey istediğin gibi olmuştur. Görüşmek üzere....