ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

16 Mart 2015 Pazartesi

Artık Yemeklerde Tam Buğday Unu Kullanıyorum.

Diyetim istediğim gibi gitmiyor malesef.Bu ara iştahım çok açık. :( Verdiğim kilolardan 4'ünü geri alınca yeme düzenimi tekrar kontrol altına almaya çalışıyorum.

Bu arada diabet sorunu ile de ciddi boyutlarda olmasa da mücadele ediyorum.Önceleri çorbalarda bile kullandığım beyaz un bende huzursuzluk yaratıyordu.Şimdi marketlerde kolayca ulaşabildiğim tam buğday unu ile gene aşırıya kaçmadan ama daha huzurlu bir şekilde yemeklerimi yapıyorum.

Geçen gün kızımın beslenmesi için krep yaptım mesela tadı güzel oldu.Ben sağlıklı bir beslenme için tam buğday unu diyorum ve size de tavsiye ediyorum.


Hiç yorum yok: