ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

19 Ekim 2014 Pazar

Hello Kitty Nevresim Takımımız


Geçen aylarda kızıma nevresim takımı bakarken  internette Hello Kitty'li bu leopar takımı görüp çok beğenmiştim.

Sanal ortama güvenmediğim için daha önce yapmadığım birşey yapıp internet üzerinden dayanamayıp Suave'den sipariş verdim.İki gün içinde kargoya verdiler ve elime sorunsuz ulaştı.

Bu üçüncü yıkamam o kadar beğendim ki başka modeller sipariş verme düşüncesiyle tekrar siteyi ziyaret ettim.

Gördüm ki nevresim takımlarında şu an indirim mevcut ve yeni modeller gelmiş.
Memnuniyetimi sizlerle de paylaşmak istedim.


bu ileti 19.Ekim.2014'te paylaşıldı.

Hiç yorum yok: