ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

12 Eylül 2013 Perşembe

Mini Mini 1'ler



"Daha dün annemizin kollarında yaşarken, şimdi  bizde okullu olduk..." :)
Tatil dönüşü müthiş bir heyecan ailemizde, anneannenin gözleri kapıda.

Yeni arkadaşlarla oyunlar eşliğinde başladık.
Öğretmenimiz ve sınıfımız belli oldu.

Henüz alışma süreci devam ediyor, umarım herkes için güzel bir eğitim-öğretim yılı olur.



3 yorum:

Funda TC dedi ki...

Çok yakışmış kuzuma okullu olmak :)
Hayırlı uğurlu olsun Bütün eğitim öğretim hayatı sizi gururlandırsın Ebrucum :)

ANNECİK dedi ki...

Çok teşekkür ederim Fundacım umarım miniğim Rengin gibi başarılı bir öğrenci olur.

Evy Craft dedi ki...

Yeni rğitim öğretim yılı tüm çocuklarımıza hayırlı olsun,sevgiler