ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

20 Ocak 2013 Pazar

Düğün Davetiyelerinden Kitap Ayıracı



Geçen hafta samimi bir arkadaşım okumam için bir kitap getirdi.Çok uzun zaman oldu okumak eskilerde kalmıştı benim için...

Neyse okuma esnasında haliyle ikide bir ara vermem gerekti,öyle sayfaları katlamayı ya da üzerinde karalamayı sevmem ben kendi kitabım olsa bile pırıl pırıl kalmalı derken her seferinde sayfayı kaybettim aradım tekrar açtım sinir oldum ve o zaman karar verdim kitap ayıracı yapmaya.

Daha önceden kreş için kullanırız düşüncesiyle düğün davetiyeleri biriktirmiştim.Gittim boncuk,kurdela,yapıştırıcı aldım.
Bunları uygun şekillerde kesip kurdela ve taşlarla süsledim böylece kağıtları atmayıp değerlendirmiş oldum.

Bunlar ilk denemelerim,devamı gelir mi bilmiyorum? henüz İpek Hanımla denemedik ama görünce mutlaka yapmak isteyecektir.:))


Hiç yorum yok: