ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

23 Kasım 2012 Cuma

Danino' dan Sürpriz Paketimiz


Epey gecikmiş bir teşekkürüm var.Hem paket öncesi hem de sonrası için...

İpek Hanım'ın katı mamaya ilk geçtiği,yeni tatlarla tanıştığı dönemde Danino küpleri bana çok yardımcı olmuştu.

Kızımın yerken mutlu olduğu hatta elimizden çekiştirdiği özellikle Bisküvili ve Muzlu'ya bayıldığı dönemleri şimdi gülerek hatırlıyorum. :))) 

3-4 yaşına kadar bu böyle devam etti.Buzlukta dondurmasını yaptık yedik( bende yalan yok, epey denemişliğim var :)) bazen kahvaltıda bazen yatarken...
Eeee şimdi abla olduk Danette'ye terfi ettik.

Gelelim Danino'nun muhteşem ekibinden en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş sürpriz bir paketimize.
İpekcik heyecan içinde açtı kutuyu, neler neler çıktı?? 
Stickerlar,renk renk el işi kağıtları,keçeler,yün iplikleri,boy cetveli ...
Değer görüp göndermişler,çok mutlu ettiler bizi kendilerine kendim ve kızım adına en içten sevgilerim yolluyorum.

İçinden yaratıcı fikirler kitapcığı çıktı anneler bizden önce o kadar güzel işler yapmışlar ki,bende kızımla yapacağımız ilk faaliyet için bu hediyeleri bir köşeye koydum.Amacım sizinle bunu paylaşmaktı ancak gelin görün ki haftasonu bile çalışan bir anne olunca henüz bir faaliyette bulunamadım.Ancak geçenlerde bir ödevimiz vardı,balon üzerinde mor rengi anlatan Danino'nun gönderdiği keçelerle kapladık.Şimdilik onu ekliyorum.

İnşallah ilk fırsatta yaratıcı bir paylaşımla sizinle olurum.

Sizde ziyaret etmek isterseniz;

Danino internet sitesi.  www.danino.com.tr/

Danino Facebook     https://www.facebook.com/DaninoTurkiye

Danino  Twitter       https://twitter.com/#!/DaninoTurkiye






1 yorum:

Redecórate con Lola Godoy dedi ki...

Ohhhh very cute your blog, congratulations. Kisses from Spain.

http://redecoratelg.blogspot.com.es/