ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

3 Ocak 2012 Salı

"BEN YOKKEN,SİZ EVDE NE YAPIYORDUNUZ?"


İpekböceği sorar;
-Ben yokken yani daha doğmamışken siz babamla evde napıyordunuz??


Anne cevap verir;
-Ne yapalım işte canımız sıkılıyordu, televizyon izliyorduk ,kitap okuyorduk evin içi sessizdi hiç oyuncağımız yoktu... :))


-Peki hiç mi çocuğunuz olmadı? başka çocuğunuz yokmuydu?


-Yoktu annecim,hep bir çocuğumuz olsun adını İpek koyalım diyorduk, sonra sen geldin.


-Demek hiç çocuğunuz olmadı,sizin hiç çocuğunuz yoktu haaa??? kıyamam kıyamam anne sana...


*İpek hanım bu duruma çok duygulanır ve hemen annesine sarılıp hüngür hüngür ağlamaya başlar. :))

1 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

ayy canım benim.. kuzum..bu çocukların içtenliğine bayılıyorum ben ya..