ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

23 Haziran 2011 Perşembe

HAMİLE KALMADAN ÖNCE MUTLAKA DİŞ KONTROLÜNÜZÜ YAPTIRIN ...

Fakülte yıllarında dayanılmaz diş ağrısı,sınavlarla çakışınca "çekin" dedim doktor "olmaz bunlar azı dişi kanal tedavisi yapalım" dedi ama dinlemedim çektirdim.
2 yıl sonrada diğer azı dişim çekildi.Tabi bunlar sırf kanal tedavisinden korktuğum için oldu.


Yıllar yılları kovaladı o boşluklar doldurulmayınca dişler yayıldı,araları seyrekleşti.


Hamile kalmayı planlarken ilk işim dişciye gidip bu boşlukları doldurmak oldu.Hamilelik sırasında  kalsiyum eksikliği nedeniyle dişlerde sorun oluştuğunu okumuş kendimce tedbirler almaya çalışmıştım.Dokuz ay boyunca da çok şükür bir sorun yaşamadım.


foto.

Hiç yorum yok: