ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

5 Nisan 2013 Cuma

Saç Örgüsü Modellerine Devam Ediyoruz.

Aynı saç modellerini yapmaktan sıkıldığımı söylemiştim.
O yüzden değişik modeller denemeye devam ediyoruz.Bende aklıma geldikçe görüntülemeye çalışıyorum.

İlk model benim elimden çıkma sabah okula ve işe yetişme halleri,hızlı olmak durumundayız.Böyle bir şey çıktı ortaya.:))

Bunu da okul dönüşü görüntüledim.
Öğretmenimiz çok güzel modeller çıkarıyor.Bu da onlardan biri.
Ben özellikle üstten zigzag modelli taramasını seviyorum uğraştım ama bir türlü yapamadım.
( bakmak isterseniz tık tık !!)

Bu modelde anneannenin...
Annem bu zamana kadar İpekciğin alın kısmı tüylenmesin diye saçını  hep geriye doğru toplama yoluna gitti.Faydalı olduğuna inanıyorum.

Bu fotoğrafı çektiğimde üzerinden epey zaman geçmiş oyun sonrası dağılmıştı ama ilk hali hoş görünüyor ve iki gün boyunca kullanabiliyorsunuz.Örgü sayısı çok olduğu için evet zahmetli bir model onu kabul ediyorum.


bundan önceki bütün saç modellerimiz burada.

Hiç yorum yok: