ÇOCUKLARINIZ SİZİN ÇOCUKLARINIZ DEĞİL...
ONLAR KENDİ YOLUNU İZLEYEN HAYAT'IN OĞULLARI VE KIZLARI...
SİZİN ARACILIĞINIZLA GELDİLER AMA SİZDEN GELMEDİLER...
VE SİZİNLE BİRLİKTE OLSALARDA SİZİN DEĞİLLER..

HALİL CİBRAN

Bumerang - Yazarkafe

19 Şubat 2015 Perşembe

Fırında Karnıbahar Kızartması Yaptık


Karnıbahar kızarmasını o kadar severim ki hergün yesem bıkmam heralde.Annem de çok nefis yapar. :))
Yalnız kızartma tarzı yemekleri evde pek pişirmemeye çalışıyorum.Hem kilo durumundan hemde sağlık açısından.Ehh tekrar geri aldığımız üç kiloyu da verme çabasıda var işin içinde. 

Biraz diri bırakarak  haşladığım karnıbaharları bu sefer fırında yapmaya karar verdim.
İnternette bulup üzerinde birkaç değişiklik yaptığım tarif harika oldu.Yağını süzdürme peçete üstünde bekletme derdi olmadan tabaklara servis edildi.

2,5 çay bardağı süt, azıcık zeytinyağı, isteğe bağlı karabiber ve bir yumurtayı minik prensesim ayrı kapta iyice çırparken ben borcam tepsiye yağlı kağıdı serdim.
Unu göz kararı ile ayarlayıp içine azıcık tuz attım.(Ben tam buğday unu kullandım artık marketlerde kolaylıkla bulunuyor.) 
Karnıbaharları daha önce belirttiğim gibi dağılmasın diye çok haşlamadım.Önce una sonra yumurtalı karışıma bulayıp tepsiye dizdim kalan sıvı harcı üzerine gezdirdim ve 230 derecedeki fırında üzeri kızarıncaya kadar pişirdim.
Çok hafif bir yemek oldu.



Hiç yorum yok: